loading...
دانلود ، لینک مستقیم 249
admin بازدید : 469 یکشنبه 08 فروردین 1395 نظرات (1)
  • من راي مي دهم-1 - روح اله رياضي - پيام

    31shab.parsiblog.com/Feeds/9722358

    جوانمردى آبروها را پاسبان است و بردبارى بى خرد را بند دهان و گذشت پيروزى را زكات است و ...

  • راى مى دهم - من و نازلی

    nazligolestan.blogsky.com/1394/12/06/post-607/راى-مى-دهم

    خب، خیال مى کنم لازم به ذکر نیست که، تکرار مى کنم، به تمامى اعضاى هر دو فهرست راى خواهم داد.

  • من راى مى دهم ..به تغيير اعتقاد دارم ..به اصلاحات …

    selfireport.com/home/view/65736/65736-ستاره-اسکندری

    من راى مى دهم ..به تغيير اعتقاد دارم ..به اصلاحات .. به كسانى كه برايم اميد به ارمغان مى اورند..

  • رأي من، خون تو - namehnews.ir

    https://namehnews.ir/fa/news/310571/رأي-من-خون-تو

    فهرست های انتخاباتی مجلس دهم در حوزه‌های تهران، ری شمیرانات + ... رأي من، خون تو

  • من به مهدوي كني رأي ميدهم

    www.zahedan-tebyan.ir/main.asp?id=16837

    من به مهدوي كني رأي مي‌دهمخبرگزاري فارس: امام جمعه كاشان گفت: رأي من در انتخابات رياست مجلس ...

  • رای می دهم، آمّآ... | جستجو | پرنسیا

    peransia.com/list/رای-می-دهم،-آمّآ....html

    من راي مي دهم، اما نه به تو که تشنه قدرتی و فقط دم انتخابات به یاد من و امثال من مي افتی.

  • من راي مي دهم-4 - روح اله رياضي - پيام

    31shab.parsiblog.com/Feeds/9728876

    بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستي، با محبوب خود خلوت كرد . من نيز با تو ...

  • من رأي مي دهم! اين هم املتي كه امروز پيش از مر ...

    iconosquare.com/p/1193285608800145556_452521939

    من رأي مي دهم! اين هم املتي كه امروز پيش از مراسم راي اندازون دشمن كش به زيور طبع آراستيم!

  • قاليباف: من به احمدي‌نژاد راي ميدهم - موسي قرباني …

    www.m-ghorbani.com/content/news/128

    1 - عضو هيات رييسه مجلس 2 - عضو گروه دوستي پارلماني يمن 3 - عضو گروه دوستي پارلماني بلغارستان

  • من رأي مي دهم، *شما چرا رأي نمي دهيد؟* - قلمدون - پيام

    qalamdoon.parsiblog.com/Feeds/9724503

    خدايا ! حقايق را چنانكه هست به ما بنماي . [پيامبر خدا صلي الله عليه و آله]

  • كروبي: تا پايان خواهم بود اگر راي آوردم قطعا گريبانم …

    isna.ir/...تا-پايان-خواهم-بود-اگر-راي-آوردم

    من مي ‌خواهم ... از خود به مرحله‌ي دوم رفت حتما من به فرد غير از آقاي احمدي‌نژاد راي ميدهم ...

  • رای می دهم، آمّآ... | جستجو در وبلاگها | وبلاگ 24

    weblog24.com/list/رای-می-دهم،-آمّآ....html

    من راي مي دهم، اما نه به تو که تشنه قدرتی فقط دم انتخابات به یاد من امثال من مي افتی.

  • ف.م.سخن: من به ضرر احمدی نژاد رای مي دهم!

    www.fmsokhan.com/archives/2005/06/uu_oeu_oeoeoe_o.html

    من به ضرر احمدی نژاد رای مي دهم! از اين شعار وب لاگ گيليران استفاده مي کنم و مي گويم "من به ضرر ...

  • مازندنومه :من به «کدام» ليست انتخاباتي راي ميدهم؟!

    www.mazandnume.com/?PNID=V15405

    من به «کدام» ليست انتخاباتي راي ميدهم؟! بازتاب های یک جشن/با توجه به نص صريح قانون مبني بر ...

  • راي ميدهم - mardomsalari.com

    mardomsalari.com/Template1/News.aspx?NID=241658

    راي ميدهم : نويسنده : سينا خسروي «ما از اينکه چهره‌هاي ارزنده و شايسته که پاره‌اي ...

  • شیما محمدی - من رأى مى دهم من به آقاى دكترمحمود …

    shimamohammadi.vamardom.com/9673

    من رأى مى دهم/ من به آقاى دكترمحمود عزيزى(با كد انتخاباتى٦٧١٦) و آقاى دكتر محمد على وكيلى(با ...

  • من رای می دهم ... - مطالب ابر ما رای می دهیم

    wevote.mihanblog.com/post/tag/ما رای می دهیم

    من رای می دهم ... - - من ... کسانى که با اخبار سروکار دارند، مى‏بینند که ... به یك نفرى رأى خواهم ...

  • آهستان » رای می دهم

    www.ahestan.ir/?tag=راي-مي-دهم

    لينكهاي من در گوگل پلاس. پس از ۴۴ سال؛ ناگفته‌های معاون پاسگاه سیاهکل محلی‌ها با داس به ...

  • به كسي رأي مي دهم كه ... - سايت خبري تحليلي ويرا

    www.asreilam.ir/يادداشت/3084-به-كسي-رأي-مي-دهم...

    به كسي رأي مي دهم كه ... صفحه اصلی; فرهنگ; سیاست; ورزش; اقتصاد; حوادث ... من به چه کسی رای می دهم؟

  • من به روزنامه ايران سپيد اصلا رأي نميدهم | محله …

    gooshkon.ir/1392/08/من-به-روزنامه-ايران-سپيد...

    من به روزنامه ايران سپيد اصلا رأي نمي دهم چون ادامه ... خوندن ما كمك مي‌كنه. من هم فكر مي ...

  • موزیک من رای می دهم - dlmusicfilm.sainaweb.com

    dlmusicfilm.sainaweb.com/list/موزیک+من+رای+می+دهم.html

    موزیک من رای می دهم, ... آرمين 2afm ... این موزيک در حقیقت یه جورايی با روان شما بازی مي ...

  • چرا من رأی می‌دهم؟ - parsine.com

    https://www.parsine.com/fa/news/275726/...

    عضو تحریریه کیهان:به حسن روحانی رای نمی دهم تا کمکی برای ساخته شدن سقیفه‌های بعدی نکرده ...

  • #من_با_اعتماد_راي_ميدهم Instagram photos | Websta

    websta.me/tag/من_با_اعتماد_راي_ميدهم

    #من_با_اعتماد_راي_ميدهم Instagram photos | Use Instagram online! Websta is the Best Instagram Web Viewer!

  • گاه‌نوشت‌های فرهنگی و اجتماعی - به ميرحسين رأي مي­دهم ...

    www.mohsenhesam.blogfa.com/post-105.aspx

    به ميرحسين رأي مي­دهم. چراکه به عدالت ايمان دارم. و مي­دانم که «عدل», قرارگرفتن هر چيز است سر ...

  • الف - چرا به آقاي احمدي نژاد راي ميدهم

    alef.ir/vdceno8e.jh8pzi9bbj.html?46915

    به احمدي نژاد راي مي دهم كه با بروكراسي زدگي در نظام ... من راي مي دهم زيرا احمدي باعث شده كه ...

  • توکلی: به لیست ائتلاف اصولگرایان رای می‌دهم

    www.donya-e-eqtesad.com/online/1012326

    نيز گفت: من حتما ليستي راي مي دهم تا در مجموع اصولگرايان بتوانند وارد مجلس شوند.

  • چرا راي مي‌دهيم؟ - irneda.ir

    irneda.ir/fa/news/39556/چرا-راي-مي‌دهيم

    ... راي مي‌دهيم تا رقيب با ٧٠٠ هزار راي وارد مجلس نشود. ... مجلس دهم در تراز ملت ایران

  • پايگاه خبري شهرستان گناباد » من به مهندس موسوي راي مي دهم ...

    gonabadnews.com/1388/02/04/4531.html

    ۱. به موسوی رأی می دهم چون اکثریت قریب به اتفاق آنها که زمان نخست وزیری او را به یاد دارند ...

  • حسین پاکدل - رأى ... من به فهرست اصلاح طلبان"اميد" رأى مى دهم.

    pelan.tv/Show/457270/pakdel-hossein/حسین-پاکدل

    رأى ... من به فهرست اصلاح طلبان"اميد" رأى مى دهم.

  • من و نازلی - nazligolestan.blogsky.com

    nazligolestan.blogsky.com

    راى مى دهم. ... من خوشم به داشتنشان و همه ى اعتراف هاى مهملى که خیال کردم تو را از من دورتر مى ...

  • باران کوثری:صد در صد در انتخابات مجلس راي مي دهم!

    www.persianv.com/preview/323593.php

    باران کوثری: به دولت «روحانی» نمره قبولی می‌دهم/ صد در صد در انتخابات مجلس راي مي دهم

  • در انتخابات به چه كسي راي مي دهم بر چه اساسي؟

    baygani-man.aranweb.ir/page-700339.html

    در انتخابات به چه كسي راي مي دهم بر چه ... فرضا اگر من يك نفر آدم خوب رو هم بشناسم نمي تونم با ...

  • فهميده

    fahmideh13.blogfa.com

    مثل يك نمره ي 20 داخل دفترِ قلب من و تو مي ماند. [ 91/02/19] [ 12:29 ] ... من راي مي دهم،ما راي مي دهيم.

  • مجلس دهم در انتخابات96 هويدا مي‌شود :: روزنامه آرمان امروز

    armandaily.ir/fa/Main/Detail/145212/مجلس-دهم...مي‌شود

    بنابراين من اين ... و اركان نظام راي دادند. من معتقدم پس از ... آرايش مجلس دهم آشكار مي ...

  • من به مجید نامجومطلق رأی می‌دهم

    khabarsport.com/detail/48817/root/football

    اگر قرار بود در اين نظرسنجي شركت كني، به چه كسي رأي مي ... چه كار مي‌كند؟ من ... انجام ميدهم.

  • Noandish.com::: باران کوثری: به دولت «روحانی» نمره …

    https://noandish.com/fa/news/37247/...

    تبلیغات انتخابات مجلس دهم آغاز ... نمره قبولی می‌دهم/ صد در صد در انتخابات مجلس راي مي دهم

  • سي و يك شب بلاگفال - 31shab-parsib.blogfal.ir

    31shab-parsib.blogfal.ir/page-477568.html

    من راي مي دهم-3; من راي مي دهم-2; من راي مي دهم-1; پيش به سوي انتخابات-6; پيش به سوي انتخابات-5

  • جوان - رأي من، خون تو - صاحب‌خبر

    sahebkhabar.ir/news/11314334/رأي-من-خون-تو

    الان كه دارم اين چند خط را مي‌نويسم، هنوز تبليغ نامزدها قانوني است، اما ... انتخابات مجلس دهم;

  • اشـــعارطنــــزفارسی

    shangool-abad.blogfa.com

    مردم خام به من راي دهيد! مي دهم شام به من راي دهيد! بعد ِمن هيچ كسي لايق نيست! بعدبرجام به من ...

  • من رای می دهم ...

    wevote.mihanblog.com/page/2

    من رای می دهم ... - - من ... من بیعت تو را مى ... و نتیجه جلسه به مسلمانان که در بیرون خانه منتظر رأى ...

  • الف - چرا به آقاي احمدي نژاد راي نمي‌دهم

    alef.ir/vdcfv1dj.w6dvyagiiw.html?46916

    راي ميدهم؟» يا ... ، با آنها بد تا مي‌كرد. اين را من نمي‌گويم ، مثل روز روشن است. 4 سال پيش ...

  • دكتر احمد توكلي: لیستی رای می دهم

    rooyeshnews.com/others/political/100794-3941124132417.html?mobile=1

    نيز گفت: من حتما ليستي راي مي دهم تا در مجموع اصولگرايان بتوانند وارد مجلس شوند.

  • پست سياسي مهناز افشار: به اصلاح طلبان راي مي دهم

    www.chekhabar.ir/.../پست...طلبان-راي-مي-دهم-عکس

    شيوه جديد براي کسب راي! + ... کسي به من نگفته در انتخابات ... مي‌خواهيم شروع خوبي در آسيا ...

  • زاغه مهمات جنگ نرم - راي اولي ها بخوانند

    www.zaghe.blogfa.com/category/3

    اگر مفهوم انتخابات را "من رأي مي دهم، پس هستم" فرض كنيم، جا دارد از كيستي و چيستي اين هستي در ...

  • #من_رای_می_دهم | سایت خبری - تحلیلی موسیقی ما

    www.musicema.com/node/267830

    #من_رای_می_دهم. ... شروع همکاری من و آقای«علیرضا قربانی» با سریال «شب دهم» به ... درست مي ‌گويي ...

  • شاهرودی: من به عابدزاده رأی می‌دهم

    www.khabarsport.com/detail/38876/football/premiere-league

    من سال 81 از پرسپوليس رفتم و ... نه، اما اگر قرار بود رأي بدهم به احمدرضا عابدزاده رأي مي‌دادم.

  • مي‌خواهند كار روحاني را در مجلس دهم يكسره كنند

    https://etedaal.ir/fa/news/136030/...

    به نظر من برخي از ... صندوق‌هاي رأي نيز ... شود و تلاش مي‌كنند در مجلس دهم طومار ...

  • احمدي نژاد را اصلح مي‌دانم و به ايشان راي ميدهم

    www.sedayeshia.com/showdata.aspx?dataid=447

    وي با اشاره به اين‌که " راي دهندگان من‌حيث‌المجموع فردي ... است و به ايشان راي ميدهم. ...

  • دفاع توکلی از لیست ائتلاف اصولگرایان

    fararu.com/fa/news/262108/...

    نيز گفت: من حتما ليستي راي مي دهم تا در مجموع اصولگرايان بتوانند وارد مجلس شوند.

  • به مسي راي نمي دهم چون رونالدو بهتر است

    footballonline.ir/News.aspx?ID=46524

    ... من مي گويد که هيچگاه به نفع او راي نمي دهم.من هم پاسخ مي دهم راي نمي دهم چون رونالدو ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب
    این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 299
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 150
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 980
  • بازدید ماه : 3,236
  • بازدید سال : 23,394
  • بازدید کلی : 286,710